Shkëlqim në lëkurë
Ndryshe nga stinët e mëparshme, kur ata përpiqeshin të matizonin sipërfaqen e lëkurës sa më plotësisht të ishte e mundur, tani ekspertët rekomandojnë mbajtjen e grimit me një sipërfaqe të fytyrës pak të lagur. Markat si Jason Wu, Sportmax dhe Prada ishin në favor të shkëlqimit natyral.
Grim i viteve nëntëdhjetë
Në përgjithësi, vlen të përmendet se grimierët morën si shembull tendencat e viteve ’90 dhe zero, kur sytë ishin zbukuruar me hije blu të ndezura, lëkura e fytyrës dukej e zbehtë, dhe buzët kontrastoheshin me rozën dhe nuancat karrote të buzëkuqit. Qerpikët e lyer trashë ishin gjithashtu një atribut i detyrueshëm i një make-up të tillë. Ju mund të bindeni për opsione të tilla në modë në shembujt e modeleve nga Vivienne Westwood dhe Frederick Anderson.
natyraliteti natyror
Pavarësisht tendencës së dukshme të viteve ’90 në veshje dhe grim, tendenca e kohës së sotme është pamja natyrale. E megjithëse quhet edhe “natyrale”, kërkon shumë mund nga ana e grimerëve. Duke përdorur nuancat natyrale të fondatinës, buzëkuqit, rimelit dhe rimelit, ato krijojnë një version të bukur të bukurisë natyrale të vajzës. Me një grim të tillë, markat Valentino, Burberry, Givenchy, Haider Ackermann dërguan modele në pasarelë.
Imazhi metalik
Shkëlqimi metalik në ar, argjend ose bronz tani është në kulmin e popullaritetit. Prandaj, artistët e grimit nuk mund të mos eksperimentonin në grim. Ata përdorën shkëlqim metalik në hijet e syve me shkëlqim dhe variacione të tjera të produkteve të syve. Një grim kaq të pazakontë mund ta plotësoni me buzëkuqin e duhur dhe bazën prej bronzi.
Gjatë festave, grimi metalik shprehet në mënyrë perfekte nga diamantët në qepalla. Nuk do të gjeni një dekorim më efektiv për asnjë festë.
Duke përdorur të gjitha këto teknika në make up, do të jetë e mundur të arrihet një efekt tepër i ndritshëm dhe i bukur që do të nxjerrë në pah pronarin midis mërzisë së dimrit. Gjëja kryesore është të mos përdorni të gjitha teknikat menjëherë, duke u fokusuar vetëm në një pjesë të fytyrës. Përndryshe, do të rezultojë të përsëritet grimi “bufe” i viteve ’90 në të gjitha ngjyrat dhe kuptimet e tij.