Ditët kur pasagjerëve u kërkohej pagesë shtesë për bagazhet e dorës në fluturime, së shpejti mund të jenë një gjë e së kaluarës, të paktën në Bashkimin Evropian. Më 24 qershor, u paraqit një propozim që do t’u lejonte pasagjerëve të mbanin një bagazh të vogël dore që peshon deri në 7 kilogramë pa pagesë shtesë, madje edhe në linjat ajrore me kosto të ulët.
Sipas rregullores së re, udhëtarët do të kenë të drejtë të marrin me vete një bagazh dore në kabinë, si dhe një send personal që futet nën sedilje me përmasa maksimale 40x30x15 cm, pa kosto shtesë. Ligji i propozuar ende duhet të marrë miratimin e 55% të shteteve anëtare të BE-së, por nëse miratohet pas negociatave që do të fillojnë në korrik 2025, rregullat e reja do të zbatohen për të gjitha fluturimet brenda BE-së, si dhe për itineraret për në dhe nga Bashkimi.
“Vota e sotme është një hap i rëndësishëm drejt udhëtimit më të drejtë dhe më transparent”, tha Matteo Ricci, nënkryetar i Komitetit të Transportit dhe Turizmit (TRAN) të Parlamentit Europian, në një deklaratë. Ai prezanton masa konkrete, siç është një përkufizim i qartë i bagazhit të dorës falas… një e drejtë themelore për të shmangur tarifat shtesë të pajustifikuara.”
Më parë, linjat ajrore me kosto të ulët me seli në BE, si EasyJet, Ryanair, Wizz dhe të tjera, ngarkonin shuma të konsiderueshme për bagazhet e dorës, varësisht nga madhësia dhe pesha e tyre. Si rezultat, Ministria Spanjolle e Konsumatorit gjobiti pesë linja ajrore me 179 milionë euro në nëntor 2024 për “praktika abuzive”. Vendimi spanjoll, së bashku me presionin nga organizatat e konsumatorëve dhe pasagjerëve, i hapi rrugën BE-së për të promovuar rregulla më të drejta dhe më të qëndrueshme për bagazhet e dorës.
Propozimi për bagazhet e dorës është pjesë e një përpjekjeje më të gjerë nga Parlamenti Evropian për të forcuar të drejtat dhe mbrojtjen e udhëtarëve. Për të siguruar që familjet të mund të ulen së bashku pa kosto shtesë, u propozua të ndalohen tarifat e mësipërme të përzgjedhjes së vendeve për fëmijët deri në 12 vjeç.
Përveç kësaj, qëllimi është të ndryshohet mënyra se si kompanitë trajtojnë kërkesat për kompensim dhe rimbursim, duke kërkuar që shitësit e biletave ose palët e treta të informojnë pasagjerët për koston e plotë të fluturimit në kohën e rezervimit.